miercuri, 25 noiembrie 2009

forumuri

mie nu imi place deloc ingramadeala si galagia. am zile in care nu suport sa intru intr-un magazin mare, pline de lume, sau sa ma plimb prin piata mare a orasului. de aceea imi place comunitatea "virtuala" unde aleg cu cine ma "vad".
activez de ani buni pe un forum unde am gasit oameni faini si m-am simtit bine. era atata prietenie incat aveam senzatia ca totul e pe baza de voluntariat. mai tarziu am aflat ca totusi forumul este detinut de o companie. nu s-a simtit. pana cand s-a schimbat conducerea, adica compania a vandut ce avea. eee, din acel moment totul s-a schimbat. au inceput sa apara reclame, tot mai multe si mai agasante, s-au schimbat regulile si securitatea, s-au initiat concursuri doar ca sa aduca trafic... totul pentru bani. pe multi nu i-am mai vazut pe acolo, lumea ramasa era tot mai iritata, simteam cum totul se duce de rapa si imi spuneam in sinea mea ca iar s-a terminat ceva frumos. am mai pierdut un loc drag care s-a "manelizat".

de data asta n-a fost chiar asa. azi am primit o invitatie virtuala, iar cand am ajuns acolo am dat de toti cei dragi de dincolo. asa ca azi sunt bucuroasa ca am regasit o comunitate pe care o credeam pierduta si strig in gura mare sa se bucure si altii, sa "stie ca mai exista speranta..." :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu